Ξέρω να λέω ΟΧΙ
Ένα βιβλίο της Χριστίνας Ρασιδάκη ( Έχει σπουδάσει ψυχολογία με μεταπτυχιακό στις Συμβουλευτικές σπουδές).
Το ΟΧΙ Είναι μια λεξούλα με ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία.
Αν δεν είσαι σίγουρος πότε να λες «ναι» και πότε «όχι», μπορεί να βρεθείς σε άσχημους μπελάδες!
Ο σχολικός εκφοβισμός μέσα στα παραμύθια, μπορεί να ενημερώσει και να προφυλάξει τα παιδιά.
Τα παιδιά λατρεύουν τα παραμύθια και τις ιστορίες, καθώς μέσα από αυτά μαθαίνουν χρήσιμα πράγματα για το κόσμο. Ωστόσο, τα βιβλία μπορούν να λειτουργήσουν σαν σύμμαχοι απέναντι σε σοβαρά ζητήματα όπως αυτό του σχολικού εκφοβισμού.
Μερικές δραστηριότητες:
• Οι μαθητές διαβάζουν και έπειτα δραματοποιούν σκηνές του βιβλίου.
« Το ΟΧΙ προσδιορίζει, δίνει στίγμα»
« Το ΟΧΙ προστατεύει!»
Σκέψεις όταν κάποιος άγνωστος μας πλησιάζει…
Μαθαίνουν να λένε ΟΧΙ, το ΟΧΙ έχει διαίσθηση …κάτι δε μου πάει εδώ …πώς και είναι φιλικός μαζί μου αυτός …αφού δεν τον ξέρω …αφού είναι πολύ μεγαλύτερος μου …αφού δε μιλάμε έτσι σε παιδιά …δεν έχει φίλους στην ηλικία του; Τι θέλει να κερδίσει;
«Το ΟΧΙ βάζει όρια»
Φέρε μου νερό, φτάσε το φακό, κάτσε από εκεί. Σήκω από εδώ…
«Το ΟΧΙ σημαίνει εξυπνάδα!»
«Άσπρο πάτο, αν είσαι Άντρας!», «ΌΧΙ! ΑΝΤΡΑΣ είμαι πιω δε πιω».
• Οι μαθητές ζωγραφίζουν σκηνές από το βιβλίο, φτιάχνουν αφίσες.
• Οι μαθητές κάνουν αφίσα με οδηγίες Αυτοπροστασίας, έκτακτης
Ανάγκης…
• Γράφουν και το δικό τους βιβλίο… «Το Μηδενικάκι»
• Οι μαθητές βρίσκουν λειτουργικούς τρόπους διαχείρισης του θυμού.
Ένα βιβλίο της Χριστίνας Ρασιδάκη ( Έχει σπουδάσει ψυχολογία με μεταπτυχιακό στις Συμβουλευτικές σπουδές).
Το ΟΧΙ Είναι μια λεξούλα με ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία.
Αν δεν είσαι σίγουρος πότε να λες «ναι» και πότε «όχι», μπορεί να βρεθείς σε άσχημους μπελάδες!
Ο σχολικός εκφοβισμός μέσα στα παραμύθια, μπορεί να ενημερώσει και να προφυλάξει τα παιδιά.
Τα παιδιά λατρεύουν τα παραμύθια και τις ιστορίες, καθώς μέσα από αυτά μαθαίνουν χρήσιμα πράγματα για το κόσμο. Ωστόσο, τα βιβλία μπορούν να λειτουργήσουν σαν σύμμαχοι απέναντι σε σοβαρά ζητήματα όπως αυτό του σχολικού εκφοβισμού.
Μερικές δραστηριότητες:
• Οι μαθητές διαβάζουν και έπειτα δραματοποιούν σκηνές του βιβλίου.
« Το ΟΧΙ προσδιορίζει, δίνει στίγμα»
« Το ΟΧΙ προστατεύει!»
Σκέψεις όταν κάποιος άγνωστος μας πλησιάζει…
Μαθαίνουν να λένε ΟΧΙ, το ΟΧΙ έχει διαίσθηση …κάτι δε μου πάει εδώ …πώς και είναι φιλικός μαζί μου αυτός …αφού δεν τον ξέρω …αφού είναι πολύ μεγαλύτερος μου …αφού δε μιλάμε έτσι σε παιδιά …δεν έχει φίλους στην ηλικία του; Τι θέλει να κερδίσει;
«Το ΟΧΙ βάζει όρια»
Φέρε μου νερό, φτάσε το φακό, κάτσε από εκεί. Σήκω από εδώ…
«Το ΟΧΙ σημαίνει εξυπνάδα!»
«Άσπρο πάτο, αν είσαι Άντρας!», «ΌΧΙ! ΑΝΤΡΑΣ είμαι πιω δε πιω».
• Οι μαθητές ζωγραφίζουν σκηνές από το βιβλίο, φτιάχνουν αφίσες.
• Οι μαθητές κάνουν αφίσα με οδηγίες Αυτοπροστασίας, έκτακτης
Ανάγκης…
• Γράφουν και το δικό τους βιβλίο… «Το Μηδενικάκι»
• Οι μαθητές βρίσκουν λειτουργικούς τρόπους διαχείρισης του θυμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου